Ogólnie o sprzątaniu

firmowego, która powstała w banalny sposób, np. przez odłączenie jakiegoś kabla przez osobę postronną lub przez sprzątaczkę podczas sprzątania. W szerszym zakresie pojęcie to oznacza ogromne koszty poniesione z błahego powodu. Moż

Dodane: 07-06-2017 03:11
Ogólnie o sprzątaniu

Czym jest syndrom sprzątaczki?

Pojęcie "syndrom sprzątaczki" (ang. cleaner syndrome) funkcjonuje wśród informatyków i oznacza poważną awarię sieci komputerowej lub serwera firmowego, która powstała w banalny sposób, np. przez odłączenie jakiegoś kabla przez osobę postronną lub przez sprzątaczkę podczas sprzątania. W szerszym zakresie pojęcie to oznacza ogromne koszty poniesione z błahego powodu. Możliwość zaistnienia takiego problemu powinno się brać pod uwagę przy projektowaniu urządzeń i systemów zabezpieczeń.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Sprz%C4%85tacz


Dezynfekcja sanitariów szpitalnych

Administratorzy szpitali zwracają ogromną uwagę na to, że powinny być one porządnie sprzątane. Dlatego praktycznie codzienne sprzątane są całe oddziały szpitalne. Zwykle z rana zmywane są korytarze i podłogi we wszystkich salach szpitalnych, a wieczorami powtórnie zmywane są szpitalne korytarze. Oprócz tego czyszczone są wszystkie szafki pacjentów oraz parapety i krany znajdujące się na niektórych salach. Sprzątane są także szpitalne łazienki i toalety. Szczególną uwagę zwraca się na potrzebę dezynfekcji szpitalnych sanitariów i wycieranie do sucha łazienkowych podłóg po to, żeby żaden z pacjentów nie poślizgnął się na nich. Uzupełniane są także dozowniki z mydłami w płynie i pojemniki na papier toaletowy.


O tym, jak ważny jest porządek w miejscu pracy

Ważną kwestią w miejscu pracy jest to, żeby było czysto. Wiadomo, że nie zawsze mamy możliwość by zadbać o to we własnym zakresie, dlatego warto albo wynająć biuro w takim miejscu, gdzie usługa sprzątania jest wliczona w koszt, albo (jeśli nasza firma jest rozwinięta i ma swój biurowiec) poszukać zewnętrznej firmy sprzątającej. W pracy porządek jest bardzo ważny, zwłaszcza w przestrzeniach biurowych. Ład w najbliższym otoczeniu sprawia, że możemy się skupić na zadaniach, jakie mamy do zrobienia, a nie na śledzeniu warstwy kurzu na szafkach, czy też sterty porozrzucanych po biurze papierków.



© 2019 http://to.kaszuby.pl/