Zaprojektować to nie łatwa rzecz- wymaga dużego nakładu pracy, całego zespołu.

Jednak jak na rozwiązania indywidualne przystało, warto swoje odczekać i wydać trochę więcej, a z pewnością rozwiązanie przerośnie nasze oczekiwania.

Dlaczego dobrze jest inwestować w indywidualne oprogramowanie?

Kursy do tworzenia aplikacji

aplikacje www katowice aplikacje www katowiceChociaż większość dużych firm zleca stworzenie specjalistycznego oprogramowania do obsługi bieżącej działalności czy kontaktu z potencjalnym klientem uprawionym informatykom z dużym doświadczeniem, coraz częściej możemy na własną rękę znaleźć pewne rozwiązania w tym zakresie.
Pomimo, że tworzenie aplikacji to bardzo skomplikowana sprawa, to ostatnio pojawiły się pewne kursy i szkolenia, które w niewielkim stopniu pozwalają na zgłębienie tej trudnej dziedziny wiedzy. Bardzo często korzystają z nich początkujący informatycy, którzy dopiero zaczynają interesować się programowaniem.
Takie narzędzia wykorzystywane również są przez tych, którzy hobbystycznie postanawiają zainteresować się informatyką.

Definicja oprogramowania CRM z Wikipedii

System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) ? system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów: marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządu. Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM: interaktywny, operacyjny, analityczny. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM

Co robi system CRM

Przykładem oprogramowania, które pomaga w dzianiu firmy jest oprogramowanie typu CRM. Jest to skrót od Zarządzania Relacji z Klientem.
Nazwa może wyjaśnia o co tutaj chodzi, ale ilość funkcji jakie takie oprogramowanie posiada jest bardzo duża. Wystawianie i wysyłanie faktur do klientów, newslettery, informowanie o nowych ofertach.
Do tego kontakt przez panel klienta z pracownikiem firmy w formie czatu lub zgłoszeń problemów. To tylko niektóre z funkcji jakie może posiadać takie oprogramowanie. Wiele gotowych systemów CRM ma jeszcze moduły do statystyk z których można wyciągnąć ciekawe wnioski o działaniu pracowników i całe firmy.
.

Widok do druku:

aplikacje www katowice