etykiety nalepki

Nie duży rozmiar reklamy, czyli to doskonała metoda na delikatną promocję naszego produktu czy też firmy.

Dodajmy do tego ulotki, wizytówki oraz inne formy re marketingu i jesteśmy w domu.

Reklama i druk.

Cytat z Wiki o naklejce

Naklejka jest kawałkiem folii lub papieru, najczęściej posiadającym samoprzylepne właściwości, co umożliwia jej przyczepienie na powierzchnię płaską. W zależności od użytego kleju naklejka ma różne właściwości; kleje stałe na trwale utrzymują naklejkę na powierzchni, kleje o budowie mikrosferycznej, umożliwiający przemieszczanie i bezśladowe usuwanie naklejek Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Naklejka

Po co nam standardy?

Standardy w każdej gałęzi przemysłu i biznesu są ważne.
Wyobraźmy sobie, że kupujemy monitor i jego wejście nie pasuje do naszej karty graficznej, mimo że ma ten sam typ.
Dlatego właśnie obowiązują pewne standardy. W poligrafii i grafice również takie standardy występują- odpowiednie definicje kolorów CMYK- kluczowe dla odpowiedniego odwzorowania barw. Określone z góry dopuszczalne formaty druku ulotek i wizytówek, tak aby były wygodne i w miarę ujednolicone.

Bez standardów nawet ulotki mogłyby być kompletnie nieczytelne i wręcz odpychające.

Naklejki - co i jak

etykiety nalepki Naklejka to specyficzny rodzaj druku poligraficznego, ponieważ oprócz dobrej jakości samego druku musi zostać wydrukowany na specjalnym papierze zawierającym klej oraz osłonę zabezpieczającą tenże klej.

Druk takich naklejek to wyzwanie dla operatorów DTP oraz dla samych drukarzy, ponieważ niektóre naklejki powinny jeszcze zawierać hologram, lub pełnić funkcję plomby VOID, która zostawi napis "VOID OPEN" po jej zerwaniu. Naklejki muszą też posiadać odpowiedni klej do zastosowania na różnych powierzchniach, jednak to już zależy od samego producenta tego papieru lub specjalnej folii..

Widok do druku:

etykiety nalepki