Dlaczego? Otóż jeżeli prowadzimy swoją własną firmę i zatrudniamy na przykład księgową to wiemy, ile jest z tym wszystkim zamieszania.
Jeżeli zaś swoje kwestie finansowe i nie tylko przekażemy w ręce profesjonalnego biura rachunkowego, to ze spokojem będziemy mogli liczyć na to, że wszystko zostanie załatwione tak, jak należy, bez nerwów i pośpiechu.
Naprawdę warto jest powierzyć się specjalistom i cieszyć się życiem zamiast zmagania się z kwestiami finansowymi swojej firmy.
Cała biurokracja spadnie z naszych ramion, czy może być coś piękniejszego? Już dziś o tym pomyślmy i odważmy się na podjęcie korzystnych zmian w naszej firmie i w naszym życiu, a za jakiś czas sami sobie za to podziękujemy!Jeżeli cena transferowa między spółkami B i A: a) Zostanie ustalona na 250 000 EUR (wartość rynkowa) ? zobowiązanie podatkowe (bez uwzględniania kosztów uzyskania przychodu) wyniesie odpowiednio 50 000 EUR w kraju A ((500 000 - 250 000) x 20%) i 25 000 EUR w kraju B (250 000 x 10%), w sumie 75 000 EUR.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ceny_transferowe.